بیشتر ما دو نوع لباس در کمدهایمان داریم: لباس های مد روز و لباس های کلاسیک. هر دوی آنها برای ما اهمیت زیادی دارند ولی برای لباس های کلاسیک ارزش بیشتری قائل هستیم زیرا همیشه بدون این که برچسب دمده به آنها بخورد می توانیم از این لباس ها استفاده کنیم. بدون شک شما هم حداقل چندتایی از آنها- مثل بلوز سفید جلو دکمه دار، کفش های مشکی پاشنه بلند یا پیراهن مشکی ساده- را در کمدتان دارید. 

1.    پیراهن مشکی

یک پیراهن مشکی از آن دسته لباس هایی است که زندگی بدون آنها غیرممکن است. می توانید کمی ابتکار به خرج داده و مدل آن را کمی متفاوت کنید.


2.    بارانی

با یک بارانی زیبا همیشه می توانید ظاهری خوب به خود بگیرید. بارانی برای روزهای کاری هم لباس مناسبی محسوب می شود و به این صورت در محل کار هم شیک به نظر خواهید رسید.


3.    کیف کوچک دستی

هرچند که انفجار ناگهانی حضور این کیف ها در بازار ممکن است شما را از آن ها دلزده کرده باشد، اما مطمئن باشید اگر چنین کیفی صحیح استفاده شود می تواند خیلی شیک و کاربردی باشد.


4.    کفش های تخت

روزهایی که سر کار می روید یک جفت کفش تخت متفاوت نوک تیز یا طرح دار می تواند ظاهر شما را تغییر داده و به آن لباس های سیاه یک دستی که به تن دارید رنگ ببخشد.

برای سفارش لطفا به منوی تماس با ما مراجعه نمایید یا ما را در اینستاگرام تعقیب کنید!!!

5.    دامن فون

نیازی به گفتن نیست که این مدل دامن همیشه روی مد بوده و هست. چه بهتر که طرح آن را طوری انتخاب کنید که جذابیتش را به زودی برای شما از دست ندهد و بتوانید آن را با یک بلوز جلو دکمه دار ساده بارها و بارها در مهمانی ها بپوشید.


6.    شلوارجین

شلوار جین شما پوست دوم شماست! با یک جین خوش برش می توانید بسیار خوش اندام به نظر برسید، البته بهتر است نوع فاق بلند آن را انتخاب کنید چرا که شکل بهتری به اندام شما داده و آن را جمع و جور می کند.


7.    صندل های پاشنه دار

این صندل های زیبا را می توانید در یک مهمانی عصر تابستان و یا حتی یک عروسی در زمستان بپوشید. می توانید آنها را همراه با جوراب های ظریف و زیبا و یا حتی بدون جوراب، البته به شرط اینکه ناخن های پایتان پدیکور شده باشند، استفاده کنید.


8.    کت چرم

اگر هنوز یکی از این کت ها را نخریده اید بد نیست کمی پول برای خرید آن پس انداز کنید. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که معتقدید نباید پول زیادی صرف لباس خریدن کرد می توانید نمونه های با کیفیتی از چرم مصنوعی با قیمت خیلی مناسب را پیدا کنید.


9.    نیم بوت مشکی

شما از این کفش ها خیلی استفاده خواهید کرد. می توانید آنها را هر روز بپوشید و باز هم شیک به نظر برسید. برای این که کمی متفاوت به نظر برسید می توانید از مدل هایی که خاص ولی اغراق نشده باشند استفاده کنید.

 برای سفارش لطفا به منوی تماس با ما مراجعه نمایید یا ما را در اینستاگرام تعقیب کنید!!!

10.    کیف های بزرگ

یک کیف بزرگ با رنگ کلاسیک را می توانید برای روزهای کاری به سادگی استفاده کنید و تمام آنچه را که بدان نیاز دارید با خیال راحت در آن بگذارید. چنین کیفی را در هر روز و هر فصل سال می توانید مورد استفاده قرار دهید.


11.    بلوز سفید

یکی از اقلامی که عضو جدانشدنی کمد همه ما است بلوز سفید به ویژه از نوع جلو دکمه دار آن است و خیلی از ما بیشتر از یک مدل از آن را داریم. با یک مدل یقه خاص یا هر تغییر دیگری که خودتان دوست دارید می توانید این بلوز را از حالت کلاسیک آن خارج کنید.


12.    کت و شلوار

یک دست کت و شلوار شیک و خوش دوخت، حتی اگر کمی شما را به خرج بیندازد، از آن دسته لباس هایی است که حتما باید داشته باشید. این روزها کت و شلوارهای ست حسابی روی بورس هستند و در کلکسیون های پاییز و زمستان طراحان بسیار دیده می شوند.


13.    بلوز یقه اسکی

بلوزهای یقه اسکی ضمن اینکه گزینه ای مناسب برای روزهای سرد پاییز و زمستان هستند، به ویژه اگر با رنگ های تیره و خنثی به کار گرفته شوند، ظاهری متشخص و خاص به شما خواهند داد. آن ها را با شلوار جین، دامن، یا حتی شلوارهای پارچه ای دمپا گشاد برای دور همی های دوستانه، مهمانی های شام یا هر جمع خودمانی دیگری بپوشید.


14.    کفش های نوک تیز

حضور این کفش ها در مجله های مد شاید کمرنگ شود، ولی همیشگی است. می توانید آنها را در هر مناسبت و با هر لباسی ترکیب کنید و چشم ها را به خود خیره کنید. مخصوصا این روزها که آنها را به پای شیک ترین ستاره ها ببینید.


15.    پالتوی یقه انگلیسی

این پالتوها را هیچ وقت به اعماق کمد لباستان نخواهید فرستاد چون همیشه مد هستند. بلند یا کوتاه، تنگ یا گشاد، یک پالتوی یقه انگلیسی همیشه جزء بهترین انتخاب ها برای روزهای سرد زمستانی است.


منبع : برترین ها