انتخاب نادرست ریمل می‌تواند مژه‌‌های شما را کم کند و باعث ریزش آنها شود اما مسلما انتخاب یک ریمل خوب می‌تواند چشمان شما را زیباتر کند.

 1001 مژه بورژوا

محصولی متفاوت بین همه ریمل‌های دنیاست که با آن مژه‌هایی حجیم‌تر و بلندتر خواهید داشت. بورژوا نوآوری که در طراحی برس ریمل جدید خود ایجاد کرده موجب آغشته شدن تک‌تک مژه‌ها به ریمل شده و باعث حجیم‌تر و بلندتر کردن آنها می‌شود.


ریمل‌های رنگی دیور

امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. معمولا این ریمل‌ها را  حتی با رنگ لباس ست می‌کنند. برخی از این ریمل‌ها ضدآب هستند که باید حتما با محلول چشم پاک‌کن از روی مژ‌ه‌ها پاک شوند. این ریمل‌های رنگی به‌صورت مات و اکلیلی موجود است. 

 برای سفارش لطفا به منوی تماس با ما مراجعه نمایید یا ما را در اینستاگرام تعقیب کنید!!!

ریمل لانکوم حجم‌دهنده

طرفداران ریمل به‌خوبی می‌دانند که پله نهایی آرایش چشم، ریمل است. ریمل به دو صورت معمولی و ضدآب موجود است. البته امروزه ریمل‌های پرکننده و بلندکننده مژه در انواع برندها در بازار موجود هستند. ریمل لانکوم حجم‌دهنده مناسب مژه‌های کم و کوتاه است. 

مک

ریملی را تولید کرده که بیشتر مورد استفاده افرادی است که زیاد حوصله ندارند برای مژه‌های خود زمان بگذارند یا دوست دارند با یک حرکت مژه‌هایی زیبا داشته باشند.  برس این ریمل طوری طراحی شده که از هر جهت تمام مژه‌های ریز و درشت را می‌پوشاند، علاوه بر اینکه میله برس به صورت شما برخورد   نمی‌کند.


ریمل شنل

اما سعی بر این داریم تا به شما کمک کنیم چشم‌های نافذتری داشته باشید. استفاده از ریمل شنل این ویژگی را تا حدودی به چشم‌های شما می‌بخشد. وقتی به مژ‌های خود نگاه می‌کنید غرق آنها می‌شوید. شما با این ریمل می‌توانید یک حرکت منحصربه‌فرد روی مژ‌ه‌های خود انجام دهید.


ریمل ایوسن لورن

شاید ریملی که هم مژه‌ها را پوشش دهد و هم چشم‌های‌تان را درشت و سیاه به نمایش بگذارد شما را از یک آرایش کامل و ناپایدار بی‌نیاز کند. ریمل ایوسن لورن یکی از جدیدترین ریمل‌های موجود در بازار است که مثل همه ریمل‌های دیگر مژه‌های‌تان را بلندتر و تیره‌تر جلوه می‌دهد. 


منبع : برترین ها